Joj, nemam ništa u ormaru!

Standardna ženska izjava (iako poznam pripadnike drugog spola koji muče istu muku). Ukratko, nije do nas – do ormara je. Do odjeće koja je sad unutra i čeka da je nosimo, a ja zapravo ne želim jer – eto, prošla me volja za njom. So 2000 and late. 

Što nas vodi do mog prekopavanja po mailu – pronašla sam zadnji rad koji sam napisala u srednjoj školi.

Btw, u međuvremenu sam promijenila nekoliko radnih mjesta i cijelo vrijeme imam isti mail. Mali hint: potpuno je običan i bez sisa u nazivu. (kakva vlasnica – takav mail)

Dakle, naslov završnog: Ponuda rada u RH. Usporedit ću vam što se promijenilo u zadnjih pet godina, gledajući s perspektive nezaposlenih. Kada sam ga pisala bilo je gotovo 340 tisuća nezaposlenih, a sada je čak 130 tisuća manje evidentiranih.

Da, jako puno mladih je napustilo Hrvatsku, neki su se vratili, neki nisu. To je okej i nadam se da žive ono čemu su se nadali. Zato ne ulazim u raspravu zbog onih koji su Lijepoj našoj rekli zbogom, a onima koji više nisu dio statistike zbog želje za novim znanjem želim reći – bravo! Ako su to napravili 2012., do sada su mogli završiti, ako ništa, Ekonomiju.

Mojih 30 stranica statistike, danas bi potpuno drugačije napisala. Kako kaže Beyonce: I hop up out the bed and get my swag on – s obzirom na to da nisam još isprobala taj studentski život, ovo sam prihvatila kao znak da je vrijeme da otvorim i ta vrata! Dva-tri maila nakon – i prijavila sam se na postani student. Sad čekamo…

…uz cheesecake! #fitgirl

IMG_1934
INSTA @kasalo_ivana

Iako sam, uz malu pomoć, jučer pojela pola cheesecakea. I dalje sam na istom konfekcijskom broju, i nisam umislila da sam debela – ali uz kavu i Beyonce, plakanje pred ormarom postalo je dio mojih jutarnjih rituala. To nije razlog zašto sam pojela pola cheesecakea, samo sam htjela naglasiti kako imam dobre prijatelje koji jaaaaako dobro prave kolače! #keepitcoming

Zato sam uz cheesecake (mhm, jealous much?) odlučila izvući nešto toplo iz ormara i napokon ga zatvoriti! Znate onu, kad se jedna vrata zatvore, druga se otvore. To što su u pitanju ormar i frižider – manje je bitno.

93e9fd36a4b36a0c2313959c72e19352

Jako važna vrata čekaju da ih ti, tvoja susjeda, dečko s Ekonomije, pa na kraju i ja otvorim. Možda ideš do Desiguala po novu haljinu (u tijeku su popusti, js), na dejt, kod tete u referadu ili u kuhinju po kolač. Svi moramo proći vrata!

Do našeg sljedećeg druženja – ostanite mi dobro.

 

Leave a Reply

