Journalist on break ?

Više nisam bolesna. Nisam ni mrtva (samo pozitiva), ako ste to pomislili. Malo sam odlutala na neko vrijeme. Dakle, imam puno priča za ispričati.

Krenimo od kave (jer svaki dan počinje s kavom). Moja je tu, a dok vi čekate vodu da prokuha, ili da se kavica ohladi do mjere za piti, otkrit ću vam što radim dok nisam bolesna.

Chiquita i Izzy? Tako je – družimo se u jutarnjim avanturama prije/poslije hranice na minusima. Meni je ipak draži onaj dio kad se zaputimo prema stanu, a oni su sretni čim se ja dignem sa kauča jer znaju da će obući svoje kaputiće i da će postati male kobasičice. Njihova sreća prijeđe i na mene kad vidim repiće u zraku i Packu kako sretno skače. Sve je isto i kad se vratimo u stan, osim što ja pijem kavu, a ona svoje pace drži meni na licu jer tako razgovaramo. Izzy je stariji, on se ne druži s nama kad mi želimo. On kulira.

img_9524
Izzy

A kulira i ovo vrijeme – krasnim minusima svaki dan. To ne vodi do mojih novogodišnjih želja jer ih nisam smislila, ali vodi našeg druženja koje je bilo malo u minusu. Za to vrijeme sam nastavila udarati po boksačkoj vreći i opakim plankovima kod Dina. Zagrijavanje na boksu pomoglo mi je da posložim misli na svoje mjesto, a brige koje su me mučile – istresem na vreći.

Ako ste se odlučili za vježbanje na popisu novogodišnjih želja, pa čekate taj ponedjeljak koji će promijeniti sve u vašem životu i koji će vas natjerati da krenete – neće. Kreni sad s nabrijavanjem jer u ponedjeljak je boks kod Dina. U Hebrangovoj od 19 sati. Nećeš požalit.

Iako je tek srijeda već se radujem tom ludovanju, a prije toga ipak imam nekoliko stvarčica za obaviti. Obzirom da se nismo već dugo čitali, uvela sam neke promijene u svoj život. Znate kako sam vam pričala o svojoj najvećoj ljubavi u medijima? Ne? Evo, osvježite sjećanje. Vaša Novinarka na pauzi odlučila je pauzirati tu pauzu na neko vrijeme.

Dok u popodnevnim satima treniram na izdržljivosti i snazi, kroz jutro vježbam na govoru. Pripreme koje su značile povratak na medij koji sam prvi upoznala, malo su me preokupile, ali su me vratile u eter.

Ponovno sam ušla u rituale čajeva i bezbrojnih preparata koji grlo liječe u sekundu. Čudnih poza dok čitam – koje mi, eto baš pomažu u tom trenu da izgovorim neke stvari kako želim. Ali sam i stvorila novi ritual koji rado dijelim s Marinkom – a to je naše jutarnje iščitavanje tekstova.

Tih 60 minuta nije samo u tekstu. Slojevito bih to podijelila na tekst, komentar, smjernice, razgovor. Nazvala bih to uvod u radio, ali onaj dio iza kulisa. To znači podrška za svaku čudnu pozu u čitanju, poticanju sreće u tome što radim i prepoznavanju prijatelja koji me okružuju.

img_9589

U zadnje vrijeme se taj krug ljudi se naglo povećao. Tako da će potrajati dok vas upoznam sa svima.

Ostanite mi dobro, pazite se, volite se.

Pozdravlja vas,

Ivana Kasalo.

 

Leave a Reply

