My baby just cares for me

Razbolila sam se, no uz mene su dragi psi koji se trude učiniti naše zajedničko vrijeme jako uzbudljivim. Zamislite dva psa, jedan s jedne strane, drugi s druge u natjecanju za što više moje ljubavi.

Kad smo već kod natjecanja – prošli vikend sam provela na Velesajmu na izložbi pasa. Ne spadam pod kategorije uzgajivača, handlera, groomera (to su one koje znam) već pod kategoriju ljubitelja pasa i strastvenu navijačicu (da, trebali ste me vidjeti) za najbolje pse. Obzirom da se družim samo s najpoznatijim i najnagrađivanijim psima nije ni čudno da me grlo izdalo.

To moje boležljivo grlo me nije spriječilo da protrčim po ringu najbolje što znam. I znate što? Nisam baš taj vikend stigla vježbati, zato sam se jako dobro osjećala nakon ta dva kruga. Iako sam uvjerena da iza tog trčanja po ringu stoji jako puno pripreme – Marley i ja smo novootkriveni team za pobjede! Uvjerite se i vi u to!

Ne, to nije najava mog novog zanimanja. Bit ću iskrena, to je samo izlika da pogledate to prekrasno malo stvorenje. Srećom, Velesajam je bio prepun preslatkih četveronožaca! O pasminama znam samo one s kojima živim ili s kojima su me upoznali prijatelji. Iskoristit ću ovo kao priliku da se zahvalim svima koji su me informirali o svim promjenama u ringu i što one znače, kao i tumačenju svake pasmine za koju sam rekla da mi je preslatka. Ali sam i dalje tužna jer nije bilo Dandieća.

12122845_1065995080080325_1607363981409564675_n
Upoznajte Smiles!

 

Brzo sam se oraspoložila (khm, nakon dva dana) oduševivši ispitivača svojom vožnjom do te mjere da me uputio u Petrovu po vozačku. Uber, here I come!

Ne brinite za svoju sigurnost, već treći dan ležim u krevetu u pokušaju izliječenja. Mile spremno donosi čaj, a ja maštam o danima kad ću ga piti svojom voljom.

Ostanite mi dobro, čuvajte se prehlade!

Pozdravlja vas,

Novinarka na pauzi.

Leave a Reply

