Put a little love in your heart

Znate, bliži se kraj studenog što u meni budi sreću (a i jako niskog alkoholičara). Već neko vrijeme odbrojavam do Adventa. Iako često čujem kritike zbog preuranjenog ukrašavanja izloga i trgova, a dijete u meni jedva čeka kada će kročiti na Tomislavac spremna za Ledeni park! Strpljivo iščekujem subotu koja otvara vrata sreće, ili jednostavnije: upaliti svijećice po Zagrebu i otvoriti sve kućice s kuhanim vinom!

Za vas ću učinit sve, a kada je tema Advent – u pitanju je i vino! Pripremite se jer ću vam otkriti lokaciju najboljeg kuhanog vina na Trgu! Ali ne tako brzo!

Uložila sam jako puno truda dok nisam otkrila tu čarobnu lokaciju. Krenula sam od Tomislavca (nisam klizala i nisam pala), preko Zrinjevca do Europskog dok nisam stigla do Trga. Možda bi i pobrojala koliko je to kućica, zamolit ću vas za razumijevanje zbog nedostupne informacije – jer toliko je bilo i čaša vina! Srećom, Advent grije naša grla već od kraja studenog pa do sredine siječnja – znajte, nisam prešla sve kućice u jednom danu.

Bio je to mukotrpan posao koji ne bi uspjela izvršiti bez prijatelja koji su me pratili u stopu – naravno, kako bi se ugrijali.

Kako sam počela zaljubljeno o vinu, moram istaknuti da vino nije jedino što izaziva emocije u meni kada je Advent u pitanju. Ima nešto u tim popularnim pjesmama koje najavljuju Božić.

a8875fb1a2bab6f13987c6103a70308d

Kao radijska voditeljica, ‘odradila’ sam najmanje sedam prosinaca i znam što je iščekivanje Božića. Pretvaram se u dijete koje čeka svoju najdražu božićnu pjesmu na radiju (iako sam znala kada ću koju pustiti), uživam u svakom božićnom jingleu, reklami, nagradnoj igri… Zašto? Pa, dragi moji, vrijeme je darivanja! Nema boljeg osjećaja od sreće onog slušatelja kojeg ste darovali!

Bit ću iskrena, malo mi fali taj osjećaj. Radost i iščekivanje u radijskom eteru. No, i to se mora ‘zaliti’.

I za to sam imala prave učitelje – od Oca koji me učio uživanju u vinu, pa do mojih glazbara koji su mi uvijek spremno nudili čašicu. Sigurnim tempom, čašicu po čašicu, stigla sam do Trga.

Kućica koja me svake godine iznova iznenadi svojim dočekom, kobasicama i odličnim vinom smještena je kraj Tele 2. Sad već neko vrijeme prva na Trgu koja me razveseli kad prođem pokraj nje – no, čekam pravi trenutak da ga i ove godine kušam.

Nadam se da će i vas razveseliti, a i imate moju riječ da neću brojati koliko ste čašica popili.

Ostanite mi dobro,

pozdravlja vas vaša

Novinarka na pauzi.

One thought on “Put a little love in your heart

  1. I ja bi bila radijska voditeljica pa slagala playliste – taj dio me najviše veseli, ideja da biram pjesme koje idu u eter… a to koliku listu omiljenih u 12.mjesecu imam neću ni spominjati 🙂

    Like

Leave a Reply

