What do you mean?

Znate, moju svakodnevnicu upotpunjuju dva psa. Jako su smiješni. Pumpkin (kraće: Pumpkin Pie – naravno) voli hranu i spavat. Jako je lukava kad nešto želi, i ima onaj pogled koji svaki pas ima kad nešto hoće. Anna Mae (nema kraćeg, znam – šteta) je štene. Kao svako štene, ona želi znati sve, probati, vidjeti, nositi u ustima… Ali je jako dobra, čak i dok je dosadna. Pomirila se s tim, a i mi.

Anna Mae reagira na sve. Točno zna značenje svake pjesme koju upalimo, i onda uputi vragolasti pogled.To znači dvije stvari: doći će do tebe i gurat ti njušku da je češkaš i baviš se njom ili možeš uzet igračku i bacit joj da ti donese. I dok joj ne dosadi to raditi u krug. Onda se najednom isključi iz svega i izvali se na pod uz blesavi pogled koji povremeno uputi nekome.

Pumpkin, s druge strane, to mućki sve radi. Povremeno podigne glavu sa svoje fotelje da vidi što se zbiva oko nje. Promotri i vrati se natrag – njonjati. Ako se okreneš prema njoj u pravo vrijeme i dozoveš je koji put, cijela će se početi vrckati od sreće pa će se teškom silom spustiti s njenog najdražeg mjesta (fotelja) i doći do vas. E, tu sad već nastupa opako veselje jer – stigla je! Podigne se na zadnje noge i prednjima maše pred vama puna sreće. Presmiješna petogodišnjakinja.

Eh, vrijeme koje Anna Mae i Pumpkin provode zajedno ima svoju neku rutinu. Kako je Anna Mae jako razigrana, ona traži partnera i kod Pumpkin. Dok god je hrana u pitanju (kao nagrada) Pumpkin je sretna i rado će se igrati. Pumpkin će se sigurno složiti sa mnom kad vam kažem – postoje i granice! Pa Anna Mae, povremeno, uči o njima.

img_7406
Anna Mae

Ali tko može odoliti ovom pogledu!?

Hm, da. Ako ste imali prilike sresti veselo štene, znate da postoji priča iza moje rečenice.

What do I mean? – pitate se. Polaaaaako, sve ćete znati.

Jučer (dan kada je došao Justin Bieber i zaludio Zagreb) sam odlučila dva sata prije koncerta da želim ići. Pogledala sam na Eventimu, spremno, ima li još koja zalutala karta. I kako to kaže Meghan – NO!

Mada sam u jednom trenutku pomislila da sam malo zakasnila za kupnju karte, nije bila dovoljno uvjerljiva misao – morala sam provjeriti.

No, opet – sigurno netko neće ići pa želi prodati kartu ispred ulaza. Obzirom da je to bio moj prvi put da tragam za kartom na taj način, prepustila sam to prijatelju. Nije baš bio uspješan u tome, ali smo upoznali nekoliko #beliebera.

Nakon još jednog uber(fan)tastičnog iskustva, doma me dočeka ta slatka faca i zapitate se: Tko može odoliti ovom pogledu!?

Sad znate što me navelo da to pomislim! Jedino što još mogu dodati je – na vrijeme sam se spremila s kartama za Infogamer.

Ostanite mi dobro, nadam se da ste bolje prošli s kartama za Purpose World Tour.

Vaša,

Novinarka na pauzi.

P.S. Još uvijek je u Zagrebu!

Leave a Reply

