Who let the dogs out!?

Lagano se privikavam na novu okolinu u svom životu. I ne, nije u pitanju drastična promijena. Možda ste to već zaključili iz svih mojih prepričavanja vožnji s Instruktoricom Ivanom.

I dok me Ivana uči voziti auto, neki su moji vjerni ‘suvozači u životu’ koji me uče ‘više o tome’. Ne idemo brzo, ali nastojimo proučiti svaki znak.

Mada se znakovi malo razlikuju, svode se na isto. Znamo što su opasnosti, upozorenja i obavijesti i time se vodimo.

Prije sam se plašila znakova, a najveći strah mi je bio od nepoznatog. Što će se dogoditi ako prihvatim novi izazov?! Hoću li to napraviti kako spada? Znate što bi se dogodilo? Odradila sam svoj izazov najbolje što sam mogla i još sam naučila iz toga. Stoga sam odlučila, nakon nebrojeno puta ponovljenih situacija (vođenih strahom), suočiti se s tim.

img_7332

Znate što vam želim reći ovom fotkom? Upravo to što ste pročitali.

Dok sam dopuštala strahu da me ‘pojede’, to je i činio. Uhvatila bih se za nebitnu informaciju i zbog nje stvarala stresne situacije. Nikom drugom, osim samoj sebi.

Vjerujte u sebe – samo vi znate za što ste sve sposobni. Dijelite svoja razmišljanja i nemojte se čuditi ako pronađete nekoga tko vas shvaća. To je dobro. Nastavite u tom smjeru jer vas čekaju samo lijepe stvari.

Nemojte žuriti! Okej, sada to Dalmacija progovara malo iz mene… Ali nemojte žuriti. Za sve postoji pravo vrijeme. Upravo zbog toga danas je oblačno i kišovito.

Na vama je hoćete li ići na posao tramvajem, uberom ili pješke. S kišobranom ili ne. Ali pobrinite se da u tom putu uživate. Bilo to uz glazbu koju slušate, kapljice kiše na prozoru ili pogledu na ‘susjeda/susjedu u tramvaju’.

Dok vam pišem, spremam se za svoju današnju vožnju. Neću ići u detalje, ali znajte da uključuje glazbu i kavu (i onu putnu!). I neizostavne družice u plesu: Annu Mae i Pumpkin!

Prije nego ‘otplešem’ na cestu, želim vam svu sreću u prepoznavanju znakova upozorenja – kod mene je to bio nedostatak smijeha od prevelikog stresa.

Veselite se dragi moji,

pozdravlja vas Novinarka na pauzi.

 

Leave a Reply

