#nofilter

Danas sam shvatila koliko je bitno okružiti se dragim ljudima. Nemojte me krivo shvatiti, ali sam se danas malo umorila razgovarajući s nekim osobama. Ali, naučila sam izvući pouku iz toga. Promijenila sam se.

U ponedjeljak sam predosjetila da ću u utorak biti tužna pa sam se pripremila vježbanjem. A znate kako je to kad ‘zbog’ praznika ‘izgubite’ trening baleta pilatesa i malo vas to izbaci iz ritma. Sigurno se tako osjećate kad ‘zbog’ tog taj dan ne radite! Hmm, ne sjećam se koji prije blagdan nisam radila – još dok sam radila. Hm, da – nastavak slijedi.

I stigli smo do srijede – dva dana od ponedjeljka, kao i do petka. Nekima bitna stvar jer stiže viiikeend – ja se tim ne zamaram!

Razmišljam o novoj pobjedi na cesti (nije riječ o auto utrkama #gta). Naime, danas (razlog zašto danas toliko kasnim) sam vozila svoj PRVI noćni sat. Sjećate se Instruktorice Ivane? I moram ovo napisati – kao radijska voditeljica često sam koristila Angal S sprej za grlo. Sad to znate – možda će vam nekad ta informacija pomoći. I sada, scena!

Queen B i Lady Gaga u autu! Pardon, Ivana (ja) i Instruktorica Ivana u bijelom autu (naravno da ne znam koji – ali traži novi dom!) uživamo u vožnji. Ne, nemamo isti scenarij kao u spotu (Telephone – taj spot), ali nastojimo izvući kraj s krajem s prometnim propisima i znakovima. I da, ljudi!

Šalim se, nadam se da mi vjerujete. Sigurna sam da ćete saznati budete li se vozili Uberom…

BITNA INFORMACIJA (za sve one koji vole skupe aute po normalnim cijenama #UberBLACK #Uberrodendan): subota (05.11.) je vaš sretan dan!

A vi koji još niste doživjeli #Ubervožnju upišite ovaj kod ivank317ue u aplikaciju (nakon instalacije) i vozite se prvi put do 50 kuna besplatno!

Kako bi svi razumijeli tu ljubav prema Uberu – sigurno će biti neka priča.

img_7321

Uglavnom, ne trebate se ništa (još…) bojati, sigurni ste. To govori dama s balet pilatesa iz mene. Disciplina uvijek.

Stoga, ostanite mi dobro. Naspavajte se jer sutra je (tek) četvrtak, a ja ću svakako razmisliti o našem sljedećem druženju.

Reklo bi se na radiju: Stay tuned!

Pozdravlja vas sve,

vaša Novinarka na pauzi.

Leave a Reply

