She moves in her own way

Razmišljala sam o vama, što bih vam mogla ispričati u ponedjeljak (danas) i zaključila sam da se ljudi najčešće ‘štufaju’ u realizaciji svojih snova uspoređivanjem svog početka i nečije sredine ili vrhunca. A zašto? Umjesto usporedbe zapravo bi bilo najbolje kada bi od te osobe učili i ispravljali njihove greške.

Žalosno je što vrlo malo ljudi stoji uz vas kada ste na prekretnici života, ali to vas ne treba niti čuditi, a ni plašiti. Vjerujte mi, najbolje se osjećam nakon jutarnje tjelovježbe. Mada je to sad meni lako napisati/reći i vjerovati, prije nekoliko godina ne bih se ni usudila to pomisliti! Ustati rano ujutro za trčanje? Aliiii snoooviii?!? Srećom, promijenila sam malo pogled na život (jeste primjetili?) koji mi je pomogao u otkrivanju čari Dubravkinog puta u sedam ujutro.

I kako bi to M. P. Thompson rekao “sude mi” – to je najlakše. No, pustite ih neka sude, jer kako ide ona stara ‘za dobrim konjem se diže prašina’. Samo nemojte suditi i vi sami sebi jer to je trenutak kada gubite svoje samopouzdanje.

Malo sam zapostavila nabrajanje svojih šestogodišnjih ideja i kreacija za budućnost kako bih vas ohrabrila za daljnju borbu za vaše snove! Znate, nisam ni ja baš uvijek bila spremna na promijene, ali nakon nekog vremena sam shvatila da se sve događa s razlogom. Imajući to kao misao vodilju lakše sam prihvaćala sve životne izazove.

img_7324

Maštajući o svojim baletnim pokretima naišla sam na priliku učenja toga. Spremno sam prihvatila svoje gickaste noge i ideju gice balerinice. Nije dugo prošlo (već nakon prvog treninga) kad sam shvatila zašto neću još dugo imati gickaste noge – slatka bol. Učenjem pokreta, učim i o strpljenju koje mi pomaže u izvođenju vage na sporednoj cesti koja me vodi do Lisinskog.

Kao i bicikliranjem za upoznavanje ulica kojim ću uskoro voziti pod vlastitim režimom. Ne, to nije poziv na oprez svih pješaka/vozača/biciklista. To je najava da u skupinu vozača uskoro dolazi Novinarka na pauzi i da se već možete početi ‘bilježiti’ za vožnju s tako simpatičnom osobom.

No do tada, moja partnerica u vožnji ostaje jedna i jedina – Instruktorica Ivana koju preporučam svima koji su u neudomici tko će im biti instruktor i koju školu upisati.

Ostanite mi dobro dragi ljudi,

pozdravlja vas vaša Novinarka na pauzi!

Leave a Reply

