Love don’t die

Nastavimo sa snovima šestogodišnje Ivane.

Kao drugo dijete od (u to vrijeme) nas četvero, zamišljala sam se okružena dobrim prijateljima. Godinama sam nalijetala na razne ljude koje sam smatrala svojim prijateljima, za koje sam bila spremna učiniti sve, a koji su iskorištavali moju mladenačku naivnost. Srećom, i iz tog sam izvukla pouku.

Podrška obitelji jako mi puno znači, a posebno ako odrastaš u malom gradu koji ne pruža mnogo za mlade. No, obitelj nisu nužno samo članovi s kojima smo u krvnom srodstvu, postoji i ona koju biramo sami. Prijatelji – koji su tu za nas i nakon što napustimo ‘obiteljsko gnijezdo’.

Kako znam? Okružena sam takvim ljudima!
Bolje se osjećam uz njih – jer oni su moja druga obitelj. S njima dijelim svoje radosti, suze, smijeh, ideje, a posebno one sitne stvari koje nas čine sretnima. Znat ćete vrlo lako prepoznati prave prijatelje, oni su uz vas kad god pomislite na njih – da budem malo slikovita. I dok vam sve to pišem, uz mene su moji najdraži s kojima kuham, čistim, provodim svoje vrijeme. Uz koje učim kako biti bolja osoba, sretnija i kako gledati na svijet s osmijehom na licu. A vjerujte mi, bitno je imati takve ljude kraj sebe!

Mada je ovo tek druga po redu maštarija iz mog djetinjstva, a vjerujte mi – bilo ih je poprilično! – lagano otkrivate što se krije u glavi vaše Novinarke na pauzi.

Zato vam preporučam – okupite svoje društvo, obitelj i kvalitetno provedite zajedničko vrijeme. To može biti u prirodi (ako ne bude padala kiša, čemu se stvarno nadam, jer – kiša!), doma uz film ili neke društvene igre (kako tko više voli), a u ostalom – uvijek se nešto događa u centru.

Kad već planirate izlazak s društvom… Odite na predstavu (ako već niste) Dame biraju i nasmijte se do suza. Dame, vjerujte mi – uživat ćete u ovoj duhovitoj, zabavnoj i napetoj predstavi koja je otkrila na smiješan način muške razgovore o ljubavi, problemima i strahovima. Ne zaboravite i na svoje muškarce, možda nauče neke stvarno zanimljive, khm, pokrete.

13600068_1726893734253004_4629416964842361408_n
Izvor: FB Dame biraju

Dame, uživajte u predstavi! Muškarci, pozorno pratite (sve)!

Do našeg sljedećeg druženja,

pozdravlja vas vaša Novinarka na pauzi!

Leave a Reply

