Shake it off!

Učestalim ponavljanjem istih radnja, padamo u kolotečinu. Znam, govorim vam iz iskustva. Kako sam pobjegla od kolotečine? Taj preobražaj koji ću nazvati ‘od negative do pozitive’ zamišljam kao projekt u kojem sam bila bijeli miš na kojem su eksperimentirali.

Tim eksperimentima nisam došla do nove maskare ili sjenila za oči, ali oči su mi se definitivno promijenile! Unatoč mojim neizostavnim dodatnim ‘očima’ na kojima se moram zahvaliti Ghetaldusu, ovaj projekt ostavio je utjecaja na meni. I dalje ne vidim baš najbolje, ali naučila sam uočavati bitno. Rado bih napisala da sam naučila gledati svijet u bojama, ali netko to može krivo protumačiti.

Znate kako jedemo mamine (ili Miline) juhice i pijemo čajeve dok smo bolesni? E, sad dobro pazite kako bi zaključili trebate li vi nekoga tko će provesti jedan projekt na vama. Kako se osjećate? Umorno, pod stresom, niste sretni? Dragi moji, pripremite juhice i čaj jer vrijeme je za preobražaj!

Moji projektanti i stratezi su se jako potrudili da projekt “Bijeli miš novinarka” završi uspješno. Nadam se da će i vaši biti toliko uspješni.

Put smo započeli ‘juhicama i čajem’, ili kako je to stvarno izgledalo – s puno kave! Svi znate kako to izgleda kad pijete puno kave, naše tijelo mora izbaciti sve nepotrebno. Ta čarobna kava je trajala mjesec-dva dok nismo došli do faze broj dva.

Prešli smo na krutu hranu kako bih nahranila svoje izmoreno tijelo i napunila ga pozitivnom energijom! Sama promjena okoline i složeni prioriteti vas mogu dovesti, kao i mene, do sljedeće faze!

Quote Typographical retro Background

Nakon svakog ležanja u krevetu, izmoreni od bolesti koja nas je ‘uhvatila’, naučimo što trebamo izbjegavati. Ja sam naučila naći vrijeme za svoju sreću, a kao što sam vam zadnji put pisala – oživila sam snove šestogodišnje Ivane.

Do sljedećeg puta, pozdravlja vas Novinarka na pauzi!

Leave a Reply

