I’d rather dance with you!

Nakon prevelikoga zasićenja medijima, odlučila sam napraviti pauzu od tog načina života. Ispunjavam snove šestogodišnje Ivane koje sam skoro zaboravila dok sam bila pretrpana poslom. Sreća se rađa u prirodi, akciji, u društvu…

Ne mogu lagati i reći da mi ne fali ta žurba oko nekih vijesti, ali učim se biti smirena i vježbam čekanje. Posebno na raskrižjima, a kako mi instruktorica kaže – ide mi dobro. No, ni to mi nije ništa čudno jer sam dobro složila svoje hobije. Znate, sa spojkom sam jako elegantna i možete primijetiti taj damski stav pri pokretanju i korištenju spojke. Zašto? Pa, kao što sam rekla, dobro sam složila svoje hobije pa mi tako balet pomaže da osvijestim eleganciju u sebi, a bome i da uvještim tu spojku!

img_6718Evo, da ne ispadne da vam lažem. Iako, lagano vježbom sve bolje i bolje radim baletne pokrete.

Od danas krećemo na još jedno putovanje.

Pozdravlja vas Novinarka na pauzi. 🙂

Leave a Reply

